zondag 23 november 2014

Sproetjesmonsters dagje uit naar Arnhem
89,7 kilo
(bovenstaand een grappig filmpje over hoe gezond wortels zijn...)

3.50 uur
Gisterenmiddag gezellig naar Arnhem geweest, een ideetje van Gerry. We hebben heerlijk door Arnhem geslenterd, een lekker hapje gegeten en ik heb weer wat leuke dingetjes kunnen scoren; Hartleys is een winkel met allerlei Engelse spulletjes, food en non-food en aangezien ik een jaar in Engeland heb gewoond ben ik helemaal gek van Engels eten dus daar heb ik even flink ingekocht. Toen zijn we naar de Primark geweest en daar twee leuke T-shirts gekocht (een Superman T-shirt en een grappig T-shirt van de film "Frozen"). verder daar nog een leuke blauw/wit gestreepte trui, een superleuk donzig zacht huispak (zie foto), roze nagellak en een geurkaars gekocht. Voor Gerry konden we helaas niet slagen. Ten slotte zijn we nog even naar de Jamin en snoepgeschept. 

Al met al een heerlijk dagje gehad!

14.45 uur
Zometeen ga ik naar mijn vriendin Ans, eerst gaan we een hapje eten en daarna duiken we de sauna in, Sauna Apeldoorn, even een heerlijk middagje en avondje relaxen. Verslag volgt morgen. CU L8er!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten