zaterdag 22 november 2014

Sproetjesmonsters dieetstrijd
90,3; plus 3 ons

19.30
Nou, het jojo't een beetje heen en weer mijn gewicht maar we hebben gisteren dan ook heerlijk gegeten bij Edison steakhouse; een supergrote cheeseburger met een gepofte aardappel en Vlaamse frieten en als toetje gesmolten chocoladecake met vanille ijs, jummie!!!

Vandaag ga ik sajoer boontjes met nasi maken, als het lekker wordt zal ik hier het recept neer pennen. Ik heb alle recepten n.l. in mijn hoofd zitten en het wordt tijd dat ik ze eens voor het nageslacht (ahum, Dopey???) vastleg. Ik was al vroeg wakker trouwens, om 6.30 uur maar ik heb weer niets gegeten vannacht, een hele prestatie voor mij.
Verder niets in de planning vandaag. Even de weekboodschapjes doen met Gerry en aan een nieuw (hopelijk) spannend boek beginnen en dus koken. Morgen ook een lekkere luie dag en maandagavond met mijn vriendin heerlijk naar Sauna Apeldoorn. Dat had ze nog tegoed voor haar verjaardag, een avondje sauna met mij. Als je om 17.00 uur naar de sauna gaat is de entree bijna voor de helft dus dat is nog te doen. Dan ga ik om half vier met mijn gepakte saunatas naar mijn vriendin en dan eten we daar lekker en daarna om een uur of kwart voor vijf op naar de sauna die dan tot elf uur geopend is dus dan hebben we zes uur om lekker te poedelen, stomen en relaxen; heeeeerlijk!

Goed ik ga de boel een beetje aan kant maken en Gerry met een kop koffie wakker maken, misschien nog meer te melden later. Later!!!

14.15
Zo, huis aan kant en naar de bieb geweest, ik had niets meer te lezen. Ze hadden het nieuwste boek van Lee Child voor me en ik heb nog twee boeken van Baldacci meegenomen die ik nog niet gelezen had. Straks gaan we even de stad in. Gerry is op zoek naar een dassenharen scheerkwast, misschien dat ze die bij de V&D hebben, anders bestellen we 'm bij Bol.com, daar hebben ze 'm ook. 

Gerry duikt eerst even het bad in en dan kan ik nog even mooi een potje klaverjassen op www.spelpunt.nl. Zó leuk is dat, je speelt met mensen door het hele land en ik heb al een aardig fictief tegoed van € 12.700,00 opgebouwd. Daar kan ik nog wel even mee vooruit, de meeste spelletjes speel ik voor een inzet van € 100,00. Sommige zetten een inzet van € 5,00 in maar sommige spelen ook wel voor € 1.000,00 per spelletje. Dat gaat dus in een pot en het team dat het spel wint krijgt samen de inhoud van de pot. Zo kun je dus een mooi tegoed opbouwen. Verder krijg je sowieso als je om de 3 uur inlogt een extra tegoed van € 35,00 van Spelpunt. Je kunt er allerlij spelletjes doen. Ik klaverjas er dan maar je kunt er ook rummyclubben of met de bingo meedoen. Echt de moeite waard om als je je eens verveelt op www.spelpunt.nl te kijken.

Zo, nu heb ik tot slot nog een mooi liedje van Carly Simon voor jullie. De eindtune van de film "Heartburn" van Meril Streep en Jack Nicholson, een hele mooie film (drama).
Toedels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten