woensdag 19 november 2014

Sproetjesmonsters dieetstrijd
90 kilo

15.00 uur
Nou, het is me vanmorgen aardig gelukt om mijn portemonnee dicht te houden, ik heb alleen een leuk waxinelichtjeshouderding (zie foto) voor in een donkere hoek gekocht van € 7,50 en verder helemaal nietsssssss...
Helaas is het me gisterenavond niet gelukt mijn kaken op elkaar te houden: IK GEEF TOE, IK HEB ME SCHANDELIJK TEGOED GEDAAN AAN ALLE LEKKERE HAPJES EN HEB 2 GROTE GLAZEN COLA GEDRONKEN... Zucht...  :-/

Maar goed, we gaan met frisse moed weer verder. Vanmorgen in Ulft nog even een stuk appeltaart met slagroom, een cappuccino met (3!) suiker en een tosti ham,kaas,tomaat,ui gegeten. Maar vanaf nu móet het weer goed gaan. 

Ik fiets zo ff naar de Dirk om eten voor vanavond te halen, daarna misschien even een dutje voor het eten en na het eten naar de volgende beproeving; een cadeautjes party. Dan verkopen ze ergens thuis allemaal leuke dingetjes voor de kerst en zo en dingetjes om iemand cadeau te doen (of jezelf). Handen op de knip maar weer en aangezien het een Indisch vrouwtje is die die party geeft ook weer kaken op elkaar houden want ze serveert altijd allemaal lekkere dingetjes.

Goed, ik ga even boodschapjes doen, later!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten