dinsdag 18 november 2014

Sproetjesmonsters is back
18 november 2014, 89,5 kilo

17.00 uur
I'm bahaaaaaack!!! Gerry heeft mijn computer gefikst en ik kan weer bloggen! Helaas heb ik nu niet veel tijd om te pennen aangezien ik zo nog moet koken (kip tandoori) en om 18.45 weer present moet zijn op ons kaartkluppie.

Het afvallen gaat nog niet zo, vanmiddag heb ik me in de Dirk weer laten verleiden door een zakje fondantjes en een bak boer'n yoghurt en dat zit nu allemaal in mijn buikje. HIERBIJ BELOOF IK, HANNY VAN CLEEF, PLECHTIG OM VANAVOND GEEN HAPJES TE NEMEN! Ik eet straks gewoon een goed bord eten en zal dan ook geen honger hebben vanavond.
Goed, ik ga nu even koken, tot later!

17.50 uur
Zo daar ben ik weer, zo snel ff omkleden en opmaken voor ons kaartklupje. Morgen ook weer een drukke dag. Eerst met een stel vriendinnen naar d' Olde Poort in Ulft, en cash & carry met allerlei leuke dingetjes, ook voor de kerst en 's avonds naar een party waar ook weer allerlei leuke dingetjes worden verkocht. Zucht, het zal moeilijk worden om mijn portemonnee dicht te houden maat het móet, ik heb al veel te veel geld uitgegeven de laatste tijd en er zijn nog zoveel dingetjes die ik graag wil hebben. De UGGs zijn trouwens nog steeds niet geleverd, ik heb al 4 mailtjes gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Het is volgens mij wel een bonafide bedrijf; ze maken steeds reclame op Facebook. Nou ja, afwachten maar! Ik ga me klaarmaken voor de kaartclub, toedels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten