vrijdag 21 november 2014

Sproetjesmonsters dieetstrijd
89 kilo; min 3 ons

10.00 uur
Vannacht niets gegeten en daar ben ik best wel trots op.

10.30 uur
Zo, net lekker Dopey uitgelaten. Het zonnetje scheen en het was heerlijk fris. Laat nu de winter maar komen! Over een paar weken (nog veel te lang wachten vind ik) gezellig de kerstboom opzetten en het buiten op de balustrade versieren, leuk, leuk, leuk, ik ben gek op de kerst. Sinterklaas ban ik dit jaar om dat achterlijke zwarte/witte pietengedoe, bah!

Zometeen lekker mijn haar wassen in bad. Ik heb een paar weken geleden permanent laten zetten en ik zie er sindsdien als ik niets aan mijn haar doe uit als een verzopen schaap. NOOIT meer permanent!!! Ik had nog zo gezegd tegen de kapster dat ik geen kleine krulletjes wilde maar toen ik naderhand thuis in de spiegel keek kon ik wel huilen; allemaal kleine krulletjes. En dat met kort haar, geen gezicht. Dus nu kam ik het strak na het wassen en dan valt het in ieder geval wat gladder. Maar na een nacht slapen moet ik er weer -tig stylingsproducten in doen om het maar een béétje te laten zitten, zucht...

Dit weekend een heerlijk rustig weekend, helemaal niets gepland. Ik heb onze buurtjes uitgenodigd om 12 december Indisch te komen eten bij ons. Mijn vader was vroeger kok in het leger in Nederlandsch Indië en heeft mij de fijne kneepjes van het vak geleerd. Het is alleen alweer een poosje geleden dat ik Indisch heb gekookt dus kan ik dat van het weekend mooi weer even oefenen op Gerry. Die heeft daar geen problemen mee, hahaha!

Dit wordt het menu op 12 december:


Voorgerecht
Stroop Soesoe met kokos rum

Hoofdgerecht
Nasi
Babi Ketjap
Sajoer Boontjes
Kipsaté

Nagerecht
Spekkoek met een Hollands tintje




Goed, ik ga badderen, C U L8er!



14.15 uur
Nou, mijn haar heb ik maar eens niet geborsteld na het wassen maar de krul er in gehouden en nu het permanent wat is uitgezakt en mijn haar wat langer is staat het best redelijk. Weer een zorg minder! Ook belde Gerry net dat we vanavond maar eens gezellig uit eten moesten gaan, ook heel fijn! Net een heerlijk uurtje aan de nieuwe leesmap besteed met Dopey tegen me aan, ook niet vervelend. Al met al nu al een hele fijne dag. Op naar de rest van de dag. Moet Dopey nog een keertje uitlaten, om half zes met Dopemans naar de dierenarts en daarna dus lekker uit eten bij die nieuwe tent aan de Vlijtse Weg: Edison Roadhouse. Medium/well done gebakken ossenhaas here I come!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten