zondag 23 november 2014

Sproetjesmonsters dieetstrijd
89,7; plus 4 ons

12.45
Nou, dat gaat lekker... Maar het is m'n eigen schuld. Gisteren zijn we de stad in geweest en bij de V&D hadden ze zulke heelijke borstplaat fondant in de aanbieding en later bij het boodschappen doen zijn we een keer naar de AH aan de Mheen geweest i.p.v. de Dirk en daar hadden ze zulke heerlijke toetjes, dus ik ben weer helemaal los gegaan.Vannacht heb ik ook weer gesnoept, zucht...

Ook de nasi was heel erg lekker. De sajoer boontjes krijg ik maar niet goed, balen want ik moet het over een paar weken toch aan gasten voorschotelen... Als het niet lukt zal ik het van het menu moeten halen want ik zet alleen maar perfecte gerechten klaar natuurlijk. Nou ja, nog maar een paar keer experimenteren.

Hier een leuk filmpje over koken, hoe je een mislukt gerecht toch kunt gebruiken. Veel kijkplezier!
Laters!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten