zondag 16 november 2014

Sproetjesmonsters dieetperikelen
Met de billen bloot, alweer 89 kilo schoon aan aan de haak 

11.10 uur
pfff, in zo'n twee maanden tijd bijna vier kilo aangekomen. Tijd om maar weer op dieet te gaan en met de billen bloot alles eerlijk neer te pennen in mijn blog. Ik heb niet echt geschranst in die twee maanden maar wel lekkere dingetjes gegeten, net als voor het dieet een lekker toetje na het eten en hapjes genomen bij het klaverjassen en zo. Maar bij elke paar gram die er bij komt hou je jezelf voor de gek, denk je dat kan ik wel hebben, ik ben zoveel afgevallen, dat kleine beetje kan er wel bij. Noem mij maar Hanny Garfield!

Gelukkig zie je het niet zo, alleen een klein beetje in mijn gezicht, op mijn buik en het meest op mijn heupen (voor het eerst dat ik dáár vet heb, heel vreemd is dat) en krijg ik nog steeds complimentjes dat ik zo ben afgevallen. Nou ja, er is nog steeds 10 kilo af ten opzichte van een half jaartje geleden dus daar mag ik niet rouwig om zijn... Maar goed, vanaf vandaag gaat de knop om en moeten die 4 kilo's er weer af. Geen boer'n yoghurt meer, geen fondanten muizen en kikkers meer en ook geen hapjes meer tijdens het klaverjassen. Weer braaf aan de Christal Clear, vlees en groente en easy down on de aardappels, pasta en het brood. Ik er voor!!!
Verder eigenlijk geen nieuws op het persoonlijke vlak, alles loopt op rolletjes. Oh ja, behalve dat Gerry bijna twee weken geleden een zweepslag heeft opgelopen tijdens volleybal en dus niet op rolletjes maar op krukken loopt. Het zal tijd kosten om te helen.

De auto rijdt nog steeds heerlijk en met Dopey gaat ook alles uitstekend. Hij heeft een nieuw medicijn tegen zijn allergieën en dat werkt als een tierelier. Hij vindt het alleen verschrikkelijk om in te nemen. Als hij mij met de vloeistof bezig ziet begint hij al verschrikkelijk te kwijlen, de hele waterwerken barsten los, en na de toediening (met een spuitje de vloeistof in zijn bek spuiten) kijkt hij me hevig verontwaardigd aan, hahaha! Gelukkig maakt het lekkere koekje erna veel goed. 

Goed, ik ga de boel maar eens aan kant maken en daarna mezelf weer verliezen in de steengoeie Netflix serie "Once Upon a Time". Later!

13.30 uur
Nou, ik kan me niet verliezen in de serie, ik heb zo'n umheimlich gevoel van verveling en een dipje. Het is ook zo saai en donker buiten. Ik heb al lampjes en kaarsjes aangestoken maar dat helpt niet echt. Was het maar vast 6 december, dan kon ik gezellig de kerstboom opzetten met heel veel lichtjes er in, staat zó gezellig! 

Gelukkig heeft Gerry het in de gaten en heeft hij voorgesteld om zo lekker een eindje te gaan rijden. Lekker, ff er uit, ik haat zondagen, zó saai! Hoe goed ik me gisteren voelde hoe dippiepippie ik me nu voel. Ze gaan in Apeldoorn voorstellen om vanaf februari de winkels ook op zondag open te stellen, veel gezelliger. Ook al ga je niet shoppen heb je tòch het gevoel dat er ergens nog "leven" is op deze aardbol, hahaha! En de supermarkten zijn dan ook allemaal open, fijn! Nou, hopen dat Gerry snel het bad uit is en we een eind kunnen karren. CU l8er!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten