donderdag 20 november 2014

Sproetjesmonsters dieetstrijd
89,3 kilo

12.00 uur
Zo, lekker uitgeslapen tot 10 uur, ontbeten (noten muesli met yoghurt) Dopemans uitgelaten, boeltje aan kant gemaakt, boodschapjes gedaan en nu even achter de computer. Ik heb me gisterenavond goed in kunnen houden, heb 15 euro uitgegeven aan wat leuke cadeautjes en een hele mooie zonnehoed die me zo leuk stond dat ik hem niet kon laten liggen. Ook qua hapjes heb ik me aardig in weten te houden, ik mag trots op mezelf zijn!

Straks even een afspraak voor Dopey maken bij de dierenarts, zijn oogjes zijn een beetje ontstoken, ons arme kneusje! Hij kijkt je nu zo zielig aan met die rode betraande oogjes dat je hem wel een grote knuffel móet geven. Gelukkig vindt hij het niet erg om naar de dierenarts te gaan; hoeveel pijn hij daar ook heeft geleden, tòch loopt hij elke keer weer vrolijk kwispelend naar binnen voor een knuffel en een koekje van de assistente, gaat vervolgens braaf op de weegschaal staan. Alleen als we de behandelkamer binnengaan kun je zien dat hij dat toch wat minder vindt. Maar als daar alles dan gedaan is staat hij weer wild te kwispelen naar de dierenarts en geeft hem als het lukt en de dierenarts nog op zijn hurken bij hem zit ook nog een grote lik over zijn wang wat de dierenarts niet altijd op prijs stelt, hahaha, die kan soms zo knorrig zijn! Gelukkig is het een hele goeie dierenarts en heeft hij ook wel zijn goeie dagen.

Nou, verder even geen nieuws, misschien later. Ik ga nu even lekker lezen in "Doelwit" van David Baldacci, superspannend! Later!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten