woensdag 26 november 2014

Sproetjesmonster dieetstrijd
89,9 kilo

12.15
Zo, eindelijk rust in huis. Dopey heeft zijn grote vriend Macho te logeren. Ze hebben de hele morgen gespeeld en liggen nu allebei te snurken. Macho in de bench en Dope op de stoel. Macho's baasje Ans gaat vanavond met haar vriend naar "Zij gelooft in mij" in Amsterdam en ze maker er een gezellig dagje van. Vandaar dat "terror Macho" nu een dagje bij ons is. Hij heeft pas 1 speeltje en 1 kussen gesloopt dus dat valt nog mee, hahaha!

De sauna was heerlijk trouwens, ik heb alleen gisteren niet geblogd omdat ik me niet lekker voelde. 'S ochtends ging het nog wel maar verder heb ik de hele middag op bed gelegen met Dopey lekker tegen me aan. Ik heb echt een paar uur geslapen en dat was ook wel nodig want 's avonds kwam het kaartclubje bij mij. We hebben 3 potjes gespeeld en ik heb er 3 gewonnen, grrr... Ik kréég alleen maar kl*tekaarten, de hele avond, ongelofelijk. 

Vandaag ga ik er een lekker rustig dagje van maken. Op Netflix is de nieuwste Doctor Who te zie dus ik denk dat ik lekker met een dekentje op de bank de hele middag televisie ga kijken, heerlijk! Boodschapjes hoef ik niet meer te doen dus ik hoef er alleen nog maar een keertje uit om de honden uit te laten. 

Wanneer zetten jullie trouwens de kerstboom? Ik heb zin om 'm nu al te zetten maar niemand heeft 'm nog staan. Maar zodra is de eerste kerstboom in een huis zie staan ga ik de mijne ook optuigen! Ik heb een hele mooie kunstkerstboom, bijna niet van echt te onderscheiden. Is alleen wel een p*kkewerk om 'm in elkaar te zetten, daar ben je zo twee uur mee bezig, en dan nog het optuigen. Maar ik vindt het niet zo heel vervelend, ik zet gewoon keihard kerstliedjes op en dan vliegt de tijd voorbij en dan heb je ook wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten