maandag 5 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
5 januari 2015; 91,9 kilo

13.15 uur
Goed, het waren weer vreetzame feestdagen, ik ben weer aardig wat aangekomen en mijn leuke rokje past niet meer. Nu is het tijd voor actie. De beste en snelste manier om af te vallen is het IBIO dieet en dat heb ik dus maar weer aangeschaft. Als het goed is wordt het morgen geleverd en kan ik beginnen.

Zoals je op het plaatje kunt zien krijg je een pakket met 24 ampullen, een computersleutel en een pot multivitamine. De ampullen zorgen ervoor dat je sneller afvalt en onderdrukt het hongergevoel, op de computersleutel staan de handleiding, recepten en tips voor het afvallen. Morgen als ik alles heb ontvangen zal ik het weer eens bekijken en er meer over vertellen, ik ben veel dingen van hoe het ook al weer gaat vergeten. Ik kan je in ieder geval vertellen wat er in de ampullen zit, dat heb ik op internet gevonden:

  • L-Alanine
  • L-Arginine
  • L-Asparaginezuur
  • L-Carnitine
  • L-Cystine
  • L-Glutaminezuur
  • Glycine
  • L-Histidine
  • L-Isoleucine
  • L-Leucine
  • L-Lysine
  • L-Methionine
  • L-Ornithine
  • L-Fenylalanine
  • L-Proline
  • L-Serine
  • L-Threonine
  • L-Tryptofaan
  • L-Tyrosine
  • L-Valine

    15.00 uur
    zucht, toch jammer dat de kerstdagen weer voorbij zijn, ze waren heerlijk gezellig en rustig. Nu weer over naar de orde van de dag. Morgenmiddag komt Edith, de hulp, weer poetsen dus morgenochtend ga ik de kerstboom aftuigen, kan ze gelijk de rommel van de boom opstofzuigen. 

    Het is een kunstboom, een prachtige boom die ik ooit eens bij de Kringloop voor een tientje bij de kringloop heb gekocht, maar hij valt uit als een echte boom, hahaha! Het is een wonder dat hij er nog zo mooi uitziet met al dat uitvallen...

    Goed, verder ff geen nieuws, misschien tot later. Laterrrr!!!
  • Geen opmerkingen:

    Een reactie posten