zondag 11 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 5; 1,1 kilo afgevallen!!!

11.10 uur
Poe hee, da's even veel afgevallen, hier ben ik erg blij van!
Maar ik moet zeggen dat ik gisteren dan ook niet veel heb gegeten, ik was erg beroerd en niets smaakte me. We zijn nog naar de MediaMarkt geweest om naar een nieuwe printer te kijken maar al snel stuurde Gerry me naar de auto omdat ik er zo lijkbleek uitzag en ook erg duizelig was. Thuis ben ik gelijk het bed in gedoken (om 16.00 uur) en er ook niet meer uitgekomen, behalve om 2 gekookte eitjes te eten.

Vandaag gaat het gelukkig al weer een stuk beter, vooral nadat ik op de weegschaal ben gaan staan, hahaha! Goed, Dopey is uitgelaten, ik heb puingeruimd in de keuken en nu ga ik even hoelahoepen. Xpreek jullie later!!!

18.45 uur
Zo, net een tartaartje met sla achter mijn kiezen gestopt maar ik had totaal geen honger. Ben benieuwd hoeveel ik morgen zal zijn afgevallen, ik hoop niet op een tegenvaller; ben gisteren al zoveel afgevallen, kan vandaag nooit wéér zoveel zijn... :-/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten