maandag 12 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 6; 600 gram afgevallen

11.00 uur

Jippieieieie, weer een goed resultaat! Ik weeg nu 88,9 kilo, er moet nog 9 kilo vanaf dus dat wordt flink aan de bak. Donderdag ga ik met 2 vriendinnen naar de sauna en die week waarop ga ik bij een tante logeren en die week dáárop met 5 vriendinnen een dagje met de trein op stap met kaartjes van de Blokker dus nog 3 moeilijke momentjes. Gelukkig weet mijn tante van mijn dieet en zullen ze in de sauna ook wel wat koolhydraatvrije producten hebben en de 31e (wanneer we gaan treinen met de meiden) kijk ik wel hoe ik het red.

Gisteren voelde ik me uitmuntend en vandaag, nu ik een beetje wakker begin te worden, voel ik me ook wel goed. Vannacht heb ik belabberd geslapen, om 3.30 uur zat ik nog op, vanmiddag maar even een middagdutje doen als ik er tenminste zin in heb. Die ampullen geven je zoveel energie dat je je heerlijk fit voelt.
Ik ben nu even aan het opruimen, een wasje aan het draaien en de vaatwasser draait. Straks Dopemans uitlaten en boodschapjes doen. Tussen de middag eet ik 2 eitjes met rookvlees en vanavond Italiaanse roerbakmix met een stukje kipfilet. Gerry krijgt aardappelkroketjes er bij.

Nou, hasta la vista! Misschien tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten