dinsdag 6 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
6 januari; 92,1 kilo

15.00 uur

Nou, het pakketje is geleverd dus morgen is de aftrap.
Ik ga dan fase 1 in en die duurt 2 dagen. De eerste dag mag je nog normaal eten maar begin je met een IBIO ampul, 2 x IBIO multivitamine en drink je 2 liter water per dag. De tweede dag is hetzelfde als de eerste alleen mag je voor het avondeten alleen maar 3 stuks zure appels.
De ampul leeg je in je mond onder de tong en houd je daar 2 minuten in voordat je het doorslikt. Op een vast moment per dag (liefst s'ochtends, na een kop groene thee) en na de inname mag je 15 minuten niets eten of drinken. Dat is vies die ampul, yuk!!! Maar goed, daar zitten de benodigde stoffen in en het gaat het hongergevoel tegen dus het is voor een goed doel.

Goed, de kerstboom is opgeruimd en Edith de hulp is lekker alles aan het zuigen en poetsen zodat mijn huisje er straks weer tiptop uitziet. Vanavond weer gezellig klaverjassen bij vriendin Ans met vriendinnen Ietje en Co. De lekkere hapjes die op tafel zullen worden gezet mag ik nu nog nemen maar ik zal er niet te veel eten: wat er niet bijkomt hoeft er ook niet af tenslotte. Morgen hetzelfde verhaal op de klaverjasclub bij Ontmoet & Co. Ik ga proberen voor de gezonde dingetjes te gaan.
Verder ff geen nieuws, C U L8er!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten