zaterdag 10 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 4; 900 gram afgevallen

11.45 uur

Tjongejonge, wat een wind zeg! Heb net Dopemans uitgelaten en werd bijna van mijn voeten af geblazen. Maar wat vinden jullie van die -900 gram? Goed hè?! Vannacht heb ik alleen 2 soepstengels gegeten en vanmorgen weer "the same as usual". Tussen de middag ga ik tonijn eten: een blikje van 100 gram tonijn op waterbasis met gesneden paprika, appel en stukjes komkommer erdoor eten, voor vanavond moet ik nog even wat bedenken.

Nu ga ik even opruimen. Gerry slaapt nog lekker maar, waarom kunnen mannen nooit de zooi achter hun kont aan opruimen? Grrr!!!! De vuilnisbak heeft 'ie weggebracht maar geen nieuwe zak er in gedaan en zijn eten heeft hij gisteren zelf gekookt maar de vaat staat nog gewoon op het aanrecht en niet in de (lege) vaatwasser. Pffff... Het is hier 's ochtends altijd eerst een poos puinruimen voor mij.
13.50
Zo, rommel opgeruimd, weer een paar minuten gehoelahoept (AUW!!!) en zo op naar de Dirk om boodschapjes te doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten