donderdag 8 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 2; 900 gram afgevallen

10.30 uur
vandaag tot het avondeten mag ik nog normaal eten. Er staat nu dan ook een bakje Ferrero Rocher naast mijn laptop, nu kan het nog. Bij het boodschappen doen heb ik ook nog een bak 3 chocolates ijs van Hertog gehaald, helemaal fout natuurlijk, hahaha! Maar vanaf vanavond moet ik weer streng aan de bak en nu wil ik nog even genieten.

Gisteren heb ik een fitnesshoelahoep besteld.
Dat is een hoelahoep van 2,3 kilo en dit schijnt het te doen:
Hoelahoep Soft New Generation hoela hoeps zijn na lang onderzoek naar de beste fitness hoepel ontwikkeld om mensen op een efficiënte en leuke manier te laten afvallen en fit en gezond te blijven! Verpakt in een mooie doos met korte handleiding.
Met een fitness-Hoelahoep traint en versterk je gemakkelijk de belangrijkste spieren zoals:
buik, rug, taille, heupen, dijen en billen.
Belangrijkste voordelen van trainen met SOFT Hoelahoep:
  • Gewichtsverlies / calorieën te verbranden
  • Verminderde pijn in de onderrug
  • Sterkere spieren
  • Smallere taille, heupen, dijen en billen
  • Verbetering van de coördinatie
  • Verbeterde bloedcirculatie
  • Meer energie en mentale balans

Ben erg benieuwd, vandaag wordt 'ie geleverd en dan ga ik het eens proberen. Verder ben ik niet veel van plan vandaag, gewoon lekker rustig aan doen. De laatste paar dagen ben ik best wel druk geweest dus vandaag wordt een relaxdag; een beetje puzzelen in mijn puzzelboekje, WordFeuten met vriendin Kitty, klaverjassen op Spelpunt.nl, wandelen met Dopey, Once upon a time kijken op Netflix en misschien zelfs even een middagdutje doen. Boodschapjes zijn al binnen, vanavond paëlla voor Gerry, en verder hoef ik er dus alleen uit om Dopemans uit te laten.

Hier nog een leuk filmpje van een man die voor een tv programma een lied uit moet beelden en hilarisch is. Hij doet het zo ontzettend goed dat ze het nog raden ook:

17.45
Zo, de paella voor Gerry staat op en ik ben de appeltjes aan het schillen voor mijn avondeten. Ik heb de hele dag nog geen honger gehad en heb nu ook niks geen zin om die 3 appels weg te werken, yeuch! Maar goed, het is voor een goed doel! Toedels!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten