maandag 26 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 19; weer 3 ons afgevallen, nu 86,9 kilo

12.00 uur
Zo, ik ben op gang. Kon maar moeilijk op gang komen vanochtend.
Heb ondertussen Dopemans uitgelaten, boodschapjes gedaan, opgeruimd en nu loopt het bad zodat ik zo ff lekker mijn haar kan wassen. Gisteren was een moeilijke dag, ik zat niet lekker in mijn vel en vond het moeilijk om de hapjes te weerstaan op de klaverjasclub. Ik heb uiteindelijk maar 1 kipkantje en een klein handje met pinda's genomen. S'avonds 2 gekookte eieren en een handje zoutjes.

Ik heb trouwens een nieuwe verslaving; Hay Day. Dan bouw je je eigen boerderij en kun je steeds uitbreiden door spullen te bouwen en gewassen e.d.te verkopen, moet je echt eens proberen; superverslavend!!!
Nou, mijn bad is vol, ik ga dobberen. Later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten