zaterdag 17 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 10; gelijk gebleven (88,7 kilo)

11.00 uur
Bah, het schiet niet op zo, ik baal als een stekker en voel me dik en lelijk.
Net weer hetzelfde riedeltje afgedraaid: "ontbeten", Dopey eten gegeven, opgeruimd en Dopey uitgelaten. Misschien dat we zo even de stad in gaan, even lekker over de markt slenteren. Ik heb nog maillots nodig en Gerry kan dan lekkere broodjes of kibbeling voor zichzelf halen. Pfff, ik ben het zat, zit er een beetje doorheen. Misschien is het mijn eigen schuld; had ik in de sauna mezelf aan mijn dieet moeten houden. Zucht...

Het hoepelen zou ik 5 minuten per dag moeten doen maar dat is er de laatste 3 dagen ook niet van gekomen. Ik ga zo maar eens aan de slag om tòch weer eens een poging te wagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten