vrijdag 9 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
dag 3; 400 gram afgevallen
11.15 uur
Goed, de eerste echte start van het dieet is begonnen! Vanmorgen ontbeten met een IBIO-ampul, multivitamine en een glas water met citroensap. Ondertussen heb ik al boodschapjes gedaan en tussen de middag eet ik sla met een tartaartje erbij en vanavond spinazie met en stukje kipfilet.

De hoepel bevalt prima, ik kom al tot 100 rondjes per keer en ben dan echt buiten adem. Ik heb een klein beetje spierpijn maar geen blauwe plekken zoals sommige gebruikers. Ik denk dat de vetlaag een aardige buffer vormt, hahaha! Ik voel me weer superfit en vol energie, net zoals bij de volgende kuur, die ampullen werken echt voor mij!

Vannacht toen ik wat te drinken wilde pakken zag ik nog een overheerlijk toetje in de koelkast staan die ik gisteren was vergeten op te eten maar ik heb me in kunnen houden. Het was een heerlijke verleiding maar ik was sterk. Gerry moet hem vandaag maar opeten, dan is 'ie maar weg, hahaha! Nu ik minder eet gaat Gerry trouwens meer eten; gisteren heb ik paella voor hem gemaakt en anders doen we met zijn tweeën met zo'n portie maar nu had hij alles opgegeten. Misschien even tijd voor een goed gesprek? Maar serieus, hij doet het ook goed hoor; neemt geen suiker meer in de koffie, drinkt alleen nog maar Christal Clear en sport wel zo'n 3 keer per week. Petje af! 

Nou, verder even geen nieuws, misschien tot later. Toedels!!!

11.40Correctie op het hoepelgebeuren: AUW!!! Ik heb net weer ff 50 rondjes gedraaid maar het deed verdraaid veel pijn. Nou ja, een teken dat het werkt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten