woensdag 14 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 8; 300 gram afgevallen

5.30 uur
Pfff, kan weer eens niet slapen...
Dat herinner ik me ook van de vorige kuur, dan geven de ampullen zoveel energie dat je s'nachts vaak ook niet kan slapen. Dus nu maar even achter de computer met een muziekje aan. Ik heb al een potje geklaverjast op spelpunt.nl (er zijn dus meer mensen die niet kunnen slapen), een stukje gepuzzeld in mijn puzzelboekje en een glas water gedronken.Nu dan maar even mijn Blog bijwerken. Vanavond/gisterenavond 3 potjes geklaverjast met de meiden en 3 gewonnen, niet slecht toch?! Vanmiddag weer naar de klaverjasclub dus ik ga proberen om zo weer wat te slapen anders ben ik niet fit genoeg om mijn ogen open te houden, hahaha!

Oh ja, èn 300 gram afgevallen, niete schlecht ha?!

7.00
Nu wordt het ècht tijd om het bed in te duiken. Ik heb nog even gecomputers en een leuke site gevonden over afvallen (www.weegclub.nl) daar ben ik even blijven hangen. Nu net een opkikkertje met twee soepstengels genomen, heb ik wat warms in m'n buik en slaap ik hopelijk beter...

9.00 uur
Gerry is naar zijn werk en ik ben maar opgestaan.Als ik een uurtje heb geslapen is het veel. Ben helemaal gebroken! Vanmorgen maar een beetje rustig aan doen want vanmiddag is er weer klaverjassen. Vanavond vroeg naar bed want morgen met 2 vriendinnen naar de sauna De Zwaluwhoeve.

17.20 uur
Nou, 4 potjes gespeeld en 4 verloren. We kregen ook echt k*tkaarten, daar kòn je gewoon niet mee winnen. Daarna even boodschapjes gedaan, Dopey uitgelaten en nu even relaxen. Bikkel Gerry is dapper naar de sportschool en daarna het bad in en daarna ga ik kip Tandori voor hem maken met een komkommersalade. Zelf eet ik komkommersalade met een stukje kipfilet. Goed, ik ga nu relaxen, toedels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten