dinsdag 20 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 13; 3 ons afgevallen

9.30 uur

Owww, gaaaaaaap! Belabberd geslapen maar wel weer 300 gram afgevallen. Eerst ff wakken worden!

10.30 uur
Zo, dopemans uitgelaten, boodschapjes gedaan en nu even achter de computer. Vanmiddag komt Edith dus poetsen en dan ga ik denk ik maar eens de puinhoop die wij de slaapkamer noemen opruimen. Morgen ga ik denk ik maar niet klaverjassen. Ik moet mijn tas nog pakken voor de logeerpartij (dus even geen blogs die dagen) en boodschapjes doe voor Gerry voor die dagen.
Maar dus belabberd geslapen, de logeerkamers is voor mij ook geen optie, ik lig daar in een kleine ruimte en dan wil Dopey ook nog eens bij mij liggen, da werkt nie...

Net bericht gekregen van Teunie, één van de 5 meiden met wie ik elk jaar op vakantie ga. We gaan met z'n 6-en op de 31e treinen met die goedkope treinkaartjes. We wisten alleen nog niet wat we gingen doen. Nu is het een workshop bonbons maken in Utrecht geworden, daarna een hapje eten en daarna naar de film met z'n allen. Leuk, leuk, leuk!!! Mijn dieet is dan net afgelopen heb ik net uitgerekend dus ik mag dan een beetje van de bonbons snoepen.
Vandaag ben ik een appeldagje van plan. Het is vanavond klaverjassen hier dus ik zal wel lekkere hapjes in huis moeten halen maar niets voor mij behalve een eitje met rookvlees en een glas Christal Clear.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten