donderdag 29 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 22; 1,3 kilo afgevallen, nu 85 kilo!!

11.45 uur
Hoe bestaat het, 1.3 kilo afgevallen in 1 dag tijd en dat terwijl ik gisteren best wel een beetje gezondigd heb, moet ik vaker doen, hahaha! Maar ik was gisteren wel flink beroerd, heb meest van de tijd in bed gelegen. Gelukkig gaat het vandaag weer een beetje beter. Da's maar goed want vanavond heb ik met een vriendin afgesproken om naar Gooise Vrouwen te gaan. Ik hoop dat het weer een beetje beter wordt anders wordt het door de sneeuw banjeren na wat ze hebben voorspeld.

Morgen ook even een afspraak bij de huisarts gemaakt. De slijmbeursontsteking in mijn schouder is weer in volle sterkte terug en ik heb verschrikkelijk veel last van mijn heupen 's nachts; ik word zo om de 3 uur wakker van de pijn in m'n heup en dan moet ik even opstaan en dan op mijn andere zij gaan liggen. En dan over 3 uur hetzelfde riedeltje. Vreemd...

Nou, ik ga even verder Hay Day-en. Later!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten