zondag 25 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 18; 7 ons afgevallen, nu 87.2 kilo

11.45
Zo, weer een stuk afgevallen; me so happy!!!
Vanmiddag gezellig naar de klaverjasclub. Kan ik mooi mijn nieuwe spijkerjurkje aan. Dikke panty's eronder, mijn blauwe UGG's, huppeta! Gerry brengt me zodat ik niet over de glibberige fietspaden hoef te fietsen. Ze serveren altijd lekkere hapjes op zondag maar daar blijf ik natuurlijk van af! Ben nu platte buik water aan het drinken. Dat heb ik gisteren klaargemaakt omdat het een nacht in de koelkast moet trekken voordat je het kunt drinken:
2 liter water
1/2 komkommer in dunne plakjes gesneden
een citroen, ook in dunne plakjes gesneden
een theelepel versgeraspte gember
en het water van een bosje munt, getrokken in een beker heet
een nacht in de koelkast later trekken en de volgende dag lekker opdrinken. 
Ik moet zeggen dat het goed smaakt, weer eens wat anders dan gewoon water!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten