zaterdag 24 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 17; 9 ons aangekomen

9.30 uur

Net met een hele blije Dopey naar Bakker Bart geweest: SNEEUW!!! Hij is er zo gek op dat hij de raarste capriolen maakt, hahaha! Dan rent hij door de sneeuw en probeert het tegelijkertijd op te eten en hij springt en danst, gek beest! Als "icing on the cake" kreeg hij nog een croissantje bij Bakker Bart en toen was de pret helemaal top, hihi.

Maar goed, het mindere nieuws, ik ben 900 gram aangekomen. Ik heb een superleuke logeerpartij gehad maar heb wat minder op mijn dieet gelet; een lekkere appelbol met een latte machiato genomen in een gezellig tentje samen met Lien, 's avonds 2 borden eten opgeschept (het was ook zo lekker) met een gebakken eitje erbij èn omdat tante Lien aardig lag te snurken kon ik s'nachts niet slapen en heb ik de koelkast geplunderd. Maar goed straks maar weer een 'overheerlijke' ontwateringssoep maken en dat zal mijn gewicht wel weer stabiliseren.

De logeerpartij was dus top! We hebben bijna de hele tijd gekletst want we hadden aardig wat bij te kletsen. Lien is een tante van Gerry die samen met haar man Arnold getuigen van Gerry waren op de bruiloft. Helaas was het contact de laatste 20 jaar verwaterd omdat Gerry toen (en nu nog gelukkig) geen contact meer had met zijn (pleeg)ouders. Op Facebook kwam ik Lien weer tegen en zo is het gekomen. Arnold is helaas 5 jaar geleden overleden, dat was ook een hele lieve man. Maar de logeerpartij is dus voor herhaling vatbaar, de uren vlogen om. We zijn gezellig wezen winkelen in Nijmegen Dukenburg en ik heb een heel leuk èn heel voordelig spijkerjurkje en blouse kunnen scoren.

Goed, ik ga even de ingrediënten voor de soep halen, laterrrrrr!

13.10 uur
Zo, de soep is klaar, hier nog een prachtig lied uit Het Schaep met de 5 Poten, gisteren was ik nog jong; ook een hele mooie clip. Zeker de moeite waard van het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten