maandag 19 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 12, 700 gram afgevallen


9.15 uur

Joepieieieieieie, 700 gram afgevallen sinds gisteren!!! Ik sta nu op 87,6 kilo.

Maar ik moet zeggen dat ik me wel een beetje slapjes voel hoor. Gisteren heb ik dus alleen ontwateringssoep gegeten op advies van Patrick, mijn begeleider, maar vandaag ga ik toch weer vaste kost eten. Ik heb nu al zin in een lekker gekookt eitje tussen de middag. Lekker het eigeel halfzacht, yum! Ik mag totaal 3 eieren (waarvan van ééntje met het eigeel) per maaltijd en dat 1 keer per week. Voor vanavond heb ik nog wel een kop ontwateringssoep in de koelkast staan en voor manlief ga ik dan lekker spaghetti koken.

Gisteren is het me ook voor het eerst gelukt om de fitnesshoelahoep 5 minuten lang hoog te houden. Vandaag weer een poging en over twee weken mag ik naar de 15 minuten. Terwijl ik hoepel kijk ik een spannende serie (Once Upon a Time) op de laptop, dan gaat de tijd sneller. Maar ik voel het wel hoor; vannacht werd ik zelfs een paar keer wakker van de spierpijn bij mijn heupen. Maar ja, het is voor een goed doel!

Zo, nu even Dopemans uitlaten


15.40 uur

Grmbldmbldegvdgvdklotzooi!!! 
KOOP NOOIT KASTJES BIJ DE DIRK WANT DIE ZIJN  NIET IN ELKAAR TE ZETTEN!!!! 
Ik wacht nu met smart op de buurman die zo langs zou komen met zijn kruiskopschroevendraaier om met te helpen en kijken of 'ie meer handigheid en geduld heeft dan ik want ík heb zin om dat ding het raam uit te mieteren!!!

16.15 uur
Wat een dag, wat een dag! Eerst lukte het me al niet om mijn blog netjes te plaatsen, ik vergat wat boodschappen bij de Dirk dus kon weer op de fiets stappen om het vergeten spul te halen, ik voel me zo slap als een vaatdoek en nu dat kastje weer... BLEUGHHH. Ik zou blij zijn als ik lekker mijn bed in kon duiken mèt een slaaptablet achter de kiezen. Omdat Gerry klote slaapt en ik hem ook nog eens wakker hou met mijn gesnurk slaap ik vanaf vannacht even op de logeerkamer; een bed gepropt in Gerry's kantoor. Gerry heeft het zelf al geprobeerd daar maar daar slaapt 'ie ook niet goed dus nu maar even kijken of dit werkt...

Tussen de middag heb ik een gekookt eitje op, verder had ik totaal geen trek. Dopey was blij met het tweede eitje.Morgen komt Edith weer lekker het huis poetsen, morgenavond weer met de meiden klaverjassen, bij ons dit keer, overmorgen middag bij de club klaverjassen en donderdag en vrijdag gezellig bij een tante van Gerry in Nijmegen logeren en dan is het weer weekend.
Daar issie dan!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten