dinsdag 13 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 7; 100 gram afgevallen

9.45 uur
Was ik al bang voor; het ging zo goed de laatste tijd, dat kon nooit zo doorgaan...
Tòch heb ik gisteren niet super veel gegeten en zeker geen verboden dingen. Maar goed, misschien hou ik vocht vast, dat kan ook natuurlijk. Maar gisteren heb ik zelfs ook nog een heel eind met Dopey gelopen. Hij vindt het altijd zó leuk om naar zijn favoriete dierenzaak "Dier en Tuin" in de stad te gaan. Daar werkt zijn lieve vriendinnetje Miranda en daar is 'ie dol op. Gisteren ook; hij werd weer verwend met lekkere koekjes en knuffels en dat vindt 'ie heerlijk. 


Dussss, een eind gelopen, niet veel gegeten en alles volgens de regels. Dat móet toch goed komen? Toch??? Snik...

Vanmiddag komt Edith de keet weer schoonmaken. Dat vind ik altijd erg gezellig want het is ook een vriendin van me dus we lopen meestal de hele middag te kletsen over van alles en nog wat. In de "pauze" pers ik dan sinaasappels voor ons uit,heerlijk! Ik mag er nu maar twee per dag helaas, meestal maken we een heel netje op. Vanavond weer gezellig klaverjassen met de meiden, helaas geen lekkere hapjes voor mij...

Verder ga ik mijn tas voor de sauna alvast pakken. Donderdag ga ik met twee vriendinnen naar de Zwaluwhoeve. Aangezien ik morgen best wel druk ben pak ik mijn tas nu maar alvast. 'S ochtends kom ik altijd moeilijk op gang en ik moet dan ook nog boodschapjes doen en morgenmiddag ga ik weer de hele middag klaverjassen, vandaar dat ik mijn tas vanmiddag alvast ga pakken. Ik heb er verschrikkelijk veel zin in, lekker relaxen, klessebessen, relaxen, lachen en relaxen, heeeeerlijk!!!


Goed, ik ga Dopemans uitlaten, het is nu droog. Laterrrrr!

Ja, tòch te lang gewacht, het hoosde weer. Dopemans wilde na twee plasjes al weer naar binnen, dat beest heeft een sch**t hekel aan regen. Daar renden we weer samen naar binnen, hahaha! Was ik ook nog mijn sleutel vergeten maar gelukkig waren de buurtjes thuis, die hebben een reservesleutel van ons. Toen Dopey lekker afdrogen. Dat vindt 'ie zo lekker hè?! Hij knort bijna van genoegen dan en kan er maar geen genoeg van krijgen om lekker te worden afgedroogd met een grote handdoek, hihi. Alleen daarom zou 'ie al nat willen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten