dinsdag 27 januari 2015

Sproetjesmonsters IBIO dieet
Dag 20; 200 gram afgevallen, nu 86,7

10.00 uur
Het gaat goed maar ik moet zeggen dat ik verdraaid weinig energie heb, ik zou blij zijn als ik weer een beetje normaal kon eten. Maar... nog maar 6 dagen te gaan! 
Dopey ligt nog lekker te slapen in zijn mandje dus kan ik even aan mijn blog werken. Het is wel een fijn gevoel hoor, om een stuk slanker te zijn; die dikke buik is nu bijna helemaal weg (ik lijk nu een beetje op de 6e van links op de foto hierboven en ik zag er in het begin ongeveer uit als de 3e van links) ik voel me letterlijk lekkerder in mijn vel en ik pas weer in veel meer kleren.

Vandaag een gezellige dag; vanmiddag komt vriendin Edith poetsen en vanavond weer de kaartclub. Dit keer bij buuf Co en buur Jaap. Jaap valt in omdat Ietje niet kan; altijd handig zo'n buurman die alles kan! Kastjes maken, invallen voor kaarten, een boodschapje voor je doen, hij draait er zijn hand niet voor om! Verder een beetje werken op mijn virtuele boerderij Hay Day, Dopemans uitlaten en boodschapjes doen.

Zaterdag ga ik met een stel vriendinnen naar Utrecht. We hebben van die goedkope treintickets en gaan altijd één keer per jaar voor onze vakantie een gezellig dagje uit. Dit keer hebben we een workshop bonbons maken (handig voor mijn dieet, hihi), daarna gaan we wat eten en s'avonds pikken we een bioscoopje. Welke film we gaan zien weet ik nog niet, we kijken wel wat er draait.

Goed, Dopey wordt wakker dus we moeten naar buiten. CU!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten