maandag 8 september 2014

11.30
Nou, ik kom mijn laatste blog niet meer in dus ga ik hier maar verder.
Wat heb ik mezelf weer aangedaan hè?! Ik was zó vastberaden maar hoe dichter de tattoo datum kwam hoe nerveuzer ik werd. Da's niet gezond. Niet voor jezelf en niet voor je huwelijk, hahaha!
Maar goed ik heb Dopey ondertussen uitgelaten. We zijn naar Bakker Bart geweest om brood te halen en dan krijgt Dopey altijd een croissantje van me. Dat is zó grappig, hij wéét gewoon dat als ik tegen hem zeg dat we naar Bakker Bart gaan hij wat lekkers krijgt en dan huppelt hij voor me uit op straat en kijkt regelmatig achterom alsof hij wil zeggen, schiet nu eens op!!! Hij loopt bij mij altijd los omdat 'ie gewoon perfect luistert, alleen in de winkel of als we in de stad lopen heb ik hem aan de riem. Op de terugweg van de bakker loopt 'ie niet zo snel meer, dan wil hij het liefst nog een eind verder lopen en loopt hij ook tergend traag achter me aan naar huis. Af en toe stilstaand en mij verwijtend aankijkend, hahaha! Maar vanmorgen was het helemaal erg omdat we naar meneer zijn zin een veel korter rondje liepen dan normaal. Hij moet n.l. even een poosje rustig aan doen. De laatste paar dagen heeft hij veel gerend en gespeeld met andere honden en is hij helemaal stijf geworden dus nu een paar dagen rust voor hem. Hij is ook de jongste niet (8,5 jaar) en je kunt het echt aan hem merken als 'ie te veel geeft gedaan.

Goed, ik ga even naar de Dirk om weer groente en fruit in te slaan. CU!

15.00 uur
Brrrr... over een half uurtje moet in naar de tandarts. Gaatjes verwijderen en vullen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten