zaterdag 6 september 2014

Dag 9 van de stabilisatiefase
85.9: 300 gram afgevallen
10.30 uur
Nou. de (vr)eetpartij in de sauna wordt gelukkig niet afgestraft door de weegschaal en nu ik helemaal geen koolhydraten meer eet zal ik, hopelijk, binnen een niet al te lange tijd op de 81 zitten. Kom op zeg, nog ruim 4 kilootjes na al die kilo's die ik ben afgevallen dat zou me toch moeten lukken met twee vingers in één neus! Nou, ik ben de dag in ieder geval goed begonnen door warm water met citroensap te drinken en nu ga ik een lange wandeling met Dopemans laten. hij ligt me al een half uur aan te kijken dus hij zal er wel aan toe zijn. Later!!!

12.30 uur
Zo, heerlijk met Dopey gelopen net. We zijn wel een dik uur weggeweest. Ben gezellig aan de klets geraakt met Martie van Rex en heb nog even gesproken met de man die altijd op het bankje zit langs het kanaal en zo is het opeens weer een uur verder. Vandaag ben ik niet zoveel van plan, tenminste, geen leuke dingen. De Keet moet hoognodig aan kant; Gerry gaat zo stofzuigen, ik boodschapjes doen (wat zullen we vanavond weer eens eten) en daarna de badkamer en wc een grote beurt geven. Edith, de hulp, is twee weken met vakantie en nu zullen we zelf aan de slag moeten, bah! Nou ja, eerst maar even boodschapjes doen, later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten