donderdag 4 september 2014

Dag 6 van de stabilisatiefase
85,9 kilo
10.45 uur
Poe hee, het is wel moeilijk om op gewicht te blijven, laat staan nog 5 kilo af te vallen. Zo nam ik me vanochtend voor om géén koolhydraten meet te eten en zo zit ik weer een beschuitje (of drie) met boter en suiker te eten, bah! Ja, wel lekker maar ikke bah! Vanaf NU geen koolhydraten meer voor mij, die 5 kilo's moeten er af en graag niet over een jaar tijd.
Gisteren een heerlijke dag gehad; eerst lekker uitgeslapen en toen gezellig met mijn pleeg-schoonmoeder naar Zutphen geweest. Lekker gewinkeld en op terrasjes gezeten èn een geheime missie gedaan. Alles wordt onthuld op 17 september! Is heel leuk!!! Vind ik tenminste.

Vandaag weer een lekker dagje; vanochtend een beetje aankeutelen en vanmiddag dus naar de sauna, Sauna Bussloo (nog steeds niemand zin om mee te gaan?). Gerry moet werken vanochtend maar als hij thuis komt brengt hij me er naar toe. De sauna is tot half twaalf geopend dus zat tijd om me daar te vermaken met mijn afgeslankte lichaam. Owwww, nog maar 5 kilo, ik hoop toch zó dat me dat gaat lukken. De weegschaal is te eigenwijs om naar beneden te gaan maar ik zàl 'm krijgen...
Nou, ik ga weer effe wat doen. Misschien tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten