maandag 15 september 2014

Sproetjesmonster's afvalstrijd
15 september 2014: 85,9 kilo
12.30 uur
Het is stabiel maar ik wil meer, ik wil onder de 85 komen, dus dat wordt weer een paar dagen er hard aan trekken; veel (groene thee) drinken, koolhydraat vrij eten, enfin, jullie kennen het riedeltje wel.

Verder eigenlijk niet veel nieuws. Met Gerry gaat het steeds beter. Hij werkt deze week nog halve dagen en volgende week wil hij weer full-time gaan werken. Nu ik weer goed ben ingesteld met mijn medicatie voel ik me ook weer on top of the world en met Dopey gaat het ook goed. Het medicijn dat hij nu heeft tegen zijn allergie werkt uitstekend en van de vervelende bijwerkingen heeft hij ook geen last meer. Dus het hele gezin van Cleef gaat weer goed! Later!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten