woensdag 17 september 2014

Sproetjesmonster's dieetperikelen
woensdag 17 september
10.30
Nou, dat was weer ouderwets gezellig gisterenavond! Vanmiddag weer naar de klaverjasclub van Ontmoet en Co toe en morgenavond voor het eerst naar een professionele klaverjasclub toe op de Hoenderparkweg, ben benieuwd! Ik hoop dat ik een beetje mee kan komen en niet ga verzaken, hahaha!

Wat een heerlijk weer weer hè?! Ik trek vanmiddag lekker een 's zomerse jurk aan die een jaar geleden heb gekocht en nu ook weer pas. Gisteren prachtige pumps gekocht die ik er bij aan kan trekken. Ze zien er prachtig uit en zitten ook heerlijk. Het is van het merk Hush Puppies, kijk maar hoe mooi:
Ik ben er erg blij mee!

Qua gewicht moet ik wel weer even uitkijken, ik weeg nu 86,5 kilo terwijl ik minimaal in de 85 wilde blijven of zelfs minder. Dat worden geen hapjes bij het klaverjassen vanmiddag, alleen maar water en groene thee zonder suiker... Goed, ik ga me een beetje opknappen, later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten