donderdag 4 september 2014

Dag 7 van de stabilisatiefase
86,2 kilo: 300 gram aangekomen
06.00 uur 
Sow hee, dat was ff genieten bij Thermen Bussloo! Ik ben tot tien uur 's avonds gebleven, heb heerlijk op een ligbed in het zonnetje gelegen en lekker gepuzzeld met mijn puzzelboekje, zalig gegeten en een heel erg lekker ijsje genomen Ook heb ik 3 keer een aufguss meegemaakt, 2 keer sjans gehad (totaal niet op gereageerd, rare kerels) en 1 keer aangesproken door een jonge vrouw. Was heel lief; ze kwam naar me toe en zei "mag ik even zeggen dat ze heel mooi geworden zijn" en liep toen ik dankjewel had gezegd weer door. Ze bedoelde natuurlijk mijn borsten die na de amputaties weer gereconstrueerd zijn. 

Ikzelf vind ze niet zo mooi en ik zie mensen ook best wel kijken in de sauna maar voor mij zijn ze eigenlijk al weer heel gewoon, denk ik er alleen maar aan als ik mensen dus zie kijken of als ik bloot voor de spiegel sta, wat niet zoveel gebeurd. Maar goed, als ik 81 kilo weeg mag ik me weer melden bij de plastische chirurge, kijken wat zij er nog aan kan doen om ze wat mooier te maken. Ik weet het, eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik geen borstkanker heb maar het blijft toch een ding waar je dus mee geconfronteerd wordt. Gelukkig ziet het er in een top of badpak wel mooi uit omdat ze mijn decollette weer wel heel mooi hebben gemaakt, das dan weer een gelukje dat ik heb gehad... 

Maar goed, de sauna was dus heerlijk, ik heb alleen een beetje te veel geld uitgegeven. Ze hadden daar zulke lekkere ijsjes, kipsaté, en latte en op het eind in het winkeltje hadden ze een blusher die ik op had. Foei! De rest van de maand maar even rustig aan doen. Ook weer te veel gegeten maar vanaf morgen ga ik alle koolhydraten uit ons dieet bannen. Alleen maar vlees, groente en fruit. Dan zouden de kilo's er weer af moeten glijden.

Zo, ik duik maar weer eens mijn bedje in ben nog moe van gisteren.

15.15 uur
Nou, ik heb niet echt meer geslapen maar nu ging ik vanmiddag bij de apotheek mijn medicijnen halen en zag thuis dat ik een hele poos per ongeluk een medicijn ben vergeten in te nemen. Ik voelde me al zo raar de laatste tijd en daar komt het waarschijnlijk vandaan. Maar snel weer gaan slikken en hopen dat ik me snel weer "normaal" ga voelen.

Verder ben ik vanmorgen een poos met Dopey wezen lopen. We liepen op de Stationsstraat en aan de overkant was een zijweg naar de dierenwinkel waar 'ie altijd komt als we wat nodig hebben en dan altijd een paar koekjes krijgt en meneer wilde geen stap meer verder doen, hij móest perse naar de overkant en vervolgens naar de dierenwinkel. Maf beest, hahaha! Nou, hij heeft zijn aandacht en koekjes gehad en liep vervolgens weer braaf achter me aan naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten