donderdag 25 september 2014

Sproetjesmonsters gewicht
25 september 2014
11.00 uur
Poe hee, let je twee weken even niet op je dieet ben je gelijk tweeënhalve kilo aangekomen. Ik zit nu op 88,4 kilo, dat moet er weer af! Ik kreeg gisteren op de klaverjasclub zoveel complimentjes dat het me zo goed stond dat ik nu des te vastberaden ben om dat extra gewicht weer kwijt te raken. Zonde hoor... Maar goed, vanmorgen maar weer flink wat appels ingeslagen en vanavond eten we een voedzame doch magere groentesoep. Ook ga ik elke dag weer een blog bijhouden; het helpt toch om "met de billen bloot" te gaan en feedback en aanmoediging (please!) te krijgen.

Verder eigenlijk niet zoveel nieuws. Oh ja, we gaan waarschijnlijk een nieuwe auto kopen. Weer een Mazda 323 maar dan een Hatchback 1.6-GTI met heel veel extra's en natuurlijk een aardig stukkie nieuwer. We hebben ons oog op een mooie zilvergrijze en morgen gaan we een proefrit maken.

Ook klaverjas ik nu bij een nieuwe club, bij Het Duivensportcentrum. Ik klaverjas nu dus 3 keer per week: 1 keer met de meiden op dinsdagavond en 1 keer bij Ontmoet en Co op de woensdagmiddag en 1 keer op de donderdagavond bij het Duivensportcentrum. Ik moet nog even kijken of ik die donderdagavond blijf doen want daar mogen ze roken (en dat doen ze dan ook flink) en daar hou ik niet zo van. Toen ik vorige week thuiskwam stonken mijn kleren gewoon naar de sigarettenrook, bah! Maar goed, gewoon ff oude kleren aandoen en kijken of het bevalt...
Later!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten