donderdag 18 september 2014

Sproetjesmonster's tandartsperikelen
18 september 2014
11.00 uur
Ik ben een jaartje geleden veranderd van tandarts omdat de mijne zo ver weg zat Alleen ik ben absoluut niet tevreden over hem en dat ga ik hem zo dan ook vertellen. Dit is de recensie die ik op Google over hem heb geschreven:

De Heer Loeff is een zeer onsympathieke man. Hij is erg star en naar mijn (onprofessionele) mening ook niet erg kundig. Nadat hij mijn gebit heeft gerenoveerd heb ik kieren tussen mijn kiezen die er eerst niet waren. Ook begint hij bij mij (ik ben 46 jaar oud) steeds over een kunstgebit en lijkt genoegen te halen uit het feit dat ik dat verschrikkelijk vind. Hij wil niet met mij samen aan gaan om alles te doen om te voorkomen dat ik aan een kunstgebit moet. Ik heb al mijn tanden nog maar alleen door medicijn gebruik redelijk wat gaatjes. Ik ga nu naar een andere tandarts die er wèl voor wil gaan om mijn eigen tanden te behouden. Zijn assistente daarentegen is een echte schat en voelt erg met je mee. Het lijkt wel alsof zij de ongevoeligheid van de tandarts zo een beetje goed wil maken.

Nu heb ik dus gelukkig via een vriendin een andere tandarts gevonden en heb mezelf daar dan ook aangemeld voor een afspraak.

Laterrrrr!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten