zondag 7 september 2014

Dag 10 van de stabilisatie fase
86,7 kilo: 800 gram aangekomen
5.00 uur
ARGHHHH!!! Dit is zo zonde! Dit is waarschijnlijk nog een nawee van mijn schranspartij in de sauna. Hoe had ik kunnen denken dat dat ongestraft zou blijven. 

Er ligt een doos Merci chocolaatjes die al de hele tijd mijn naam roept in de kast maar na deze "afrekening" van de weegschaal komt er geen koolhydraat meer in mijn (nu nog) slanke buik. Ik had de chocolade gekocht als bedankje voor iemand maar de afspraak is verzet, vandaar dat ik het nog in huis heb. Maar nu ik op de weegschaal heb gestaan heb ik totaal geen moeite meer om het te weerstaan. Ik dacht ook al te voelen dat ik was aangekomen, nou het is dus bijna een kilo en dat vind ik zo zonde, voel mezelf flink klote op dit moment. Ik duik maar weer eens mijn bedje in, kijken of ik nog wat kan slapen. Pfff...


12.00 uur
Zo, toch nog lekker uitgeslapen, voel me gelukkig wat beter. We hebben vandaag visite; Matcho, de Franse Bul van vriendin Ans. Ans gaat een dagje weg en Matcho komt dan meestal bij ons. Hij en Dopey kunnen zó leuk spelen samen! Dopey heeft een hele bak vol met speeltjes en dan pakt Matcho er één en gaan Dopey uitdagen om het terug te pakken. Of ze liggen allebei op het kleed in de kamer en gaan dan lekker stoeien en rollebollen, prachtig, ze zijn echt vriendjes voor het leven!p.s.: Die doos merci? In mijn buikje. Stt niet verder vertellen!!!
Hahaha, ik vertypte me net; typte vetrellen i.p.v. vertellen, hoe toepasselijk!

Nou, ik ga zo maar eens Gerry wakker maken. Toen hij naar bed ging om 4.30 ging ik er uit omdat ik niet meer kon slapen. Ik heb wat gecomputerd, gelezen, een mango gegeten en toen het half 7 was heb ik nog een poging gedaan om te slapen en heb vervolgens tot tien uur uitgeslapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten