woensdag 3 september 2014

Dag 4 van de stabilisatiefase
 
85,4: stabiel gebleven
01.30 uur
Gisteren even een dagje geen tijd gehad voor mijn blog. Op de één of andere manier kwam ik er maar niet aan toe om er aan te werken, ik had echt zo'n lekker lummeldagje; wat kastjes opgeruimd wasjes gedraaid en het gewone riedelitje van Dopemans, boodschappen en huishouden. Maar goed, het gewicht blijft gelukkig onder de 86 kilo, daar ben ik heel erg blij mee.

Nu ben ik dus zaterdag met een vriendin naar de sauna geweest en ga zaterdag over een week weer, met twee andere vriendinnen, krijg ik een sauna entree bon voor Thermen Bussloo van een vriendin die hem op werk had gehad maar nooit naar de sauna gaat!!! En de bon is geldig tot half september. Wat een ellende, moet ik nog een keer, hahaha! Ik heb al gereserveerd voor a.s. donderdag, heerlijk! Ik word nog eens helemaal schoon...
Ik heb gereserveerd om 14.30 uur en wil er iemand mee moet je me maar even bellen. Helaas is de bon maar geldig voor 1 persoon maar ik zou het wel gezellig vinden als er iemand met me mee zou gaan. helaas zullen de meeste vriendinnen moeten werken maar zo niet, schroom niet en bel me op 06-57584522.

Gisterenavond hebben we lekker spaghetti gegeten. Ik heb maar een klein bordje genomen omdat het natuurlijk koolhydraten zijn maar met wat Parmezaanse kaas erdoor (zitten weinig calorieën in) heb ik er echt van genoten. 'S avonds ben ik nog even bij Julieann langs geweest. Ik ken haar via Facebook en ze heeft gouden handjes. Ze gaat een hele mooie ketting die ik in Denemarken heb gekocht op een rommelmarkt voor me opknappen en een ketting (ook weer een hele mooie, ik zal wel foto's plaatsen als ik ze terug heb) die ik op de Kofferbak Verkoop heb gekocht aanpassen; van 2 aanhangseltjes van de ketting gaat ze oorbelletjes maken zodat ik daar een setje van heb.

Verder eigenlijk niet veel nieuws. Ja, met Gerry gaat het weer wat beter. Hij werkt deze week 4 ochtenden en als alles goed gaat wil hij zich voor volgende week beter melden. Oh ja, en Dopey heeft al weer een paar dagen last van zijn buikje arm beest, maar gelukkig is dat weer aan de beterende hand. Ik ga nu maar even een potje klaverjassen, kan toch niet slapen. Later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten