dinsdag 21 juli 2015

Dinsdag 21 juli 2015
92,9 kilo

7.20 uur
Hee, wat is dat nu... 7 ons aangekomen??? Nu heb ik gisteren geen avondeten genomen (geen tijd), zou ik daarvoor afgestraft worden? Ik heb me bij het klaverjassen gisterenavond netjes bij de radijsjes en noten gehouden en maar één plakje worst genomen; omdat ik dus geen avondeten had gehad vond ik dat dat mocht... Nou ja, ups en downs zullen we maar denken. Ik heb net tegen mijn zin in ontbeten met 1 boterham met vruchtenhagel (ja, dat mag 1 keer per dag, vruchtenhagel) en ga veel drinken vandaag.

Verder wordt dit een huishoud dagje; de hulp kon deze week niet en er moet nodig wat worden gedaan. Dopey verhaart verschrikkelijk, er moeten nodig wat overhemden van Gerry worden gestreken, de was moet worden gedaan en ik moet de apothekerskast nog uitmesten; alle ongezonde dingen eruit zodat ik weer wat meer ruimte heb. Verder nog boodschapjes doen, Dopemans 3 keer uitlaten en naar de apotheek om mijn medicijnen op te halen en naar de Action voor deurstoppers. Beweging genoeg vandaag, haha! Nu maar hopen dat ik morgen wer wat ben afgevallen. Maar het is geen móeten hoor; we eten nu supergezond en alleen dat geeft al een fijn gevoel...

Goed, ik ga nog even computeren en dan eens rustig aan de dag beginnen. Laterrrrr!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten