woensdag 22 juli 2015

Woensdag 22 juli 2015
Precies 92 kilo!

11.00 uur
Pfew, gelukkig, weer afgevallen! Ik heb veel gedronken gisteren en de spaghetti was heerlijk maar ik heb netjes maar één bordje gegeten. Ben ook superdruk geweest gisteren met het huishouden. De hele keet rook een beetje naar hond dus ik heb Dopey's mand schoongemaakt, zijn etensplek en ben nu aan zijn bench bezig. Omdat onze Dopemans zo'n last van zijn gewrichten heeft (artrose en hij heeft een bekkenkanteloperatie gehad) liggen daar één kleedje, 3 dekbedden en 2 grote kussens in. Hij vindt het dan ook helemaal niet leuk dat zijn bench even niet beschikbaar is, hahaha! Maar hij heeft zat plekken om te liggen hoor; hij mag op de bank, de stoel en het bed en hij heeft zijn eigen stoel bij het raam en dan nog zijn mand. Hoezo verwend???
Straks als de wasmachine klaar is met het 1e dekbed (de kussens zijn al schoon) weer even boodschapjes doen. Ik ga voor het fruit maar eens naar de Liddl, daar schijnen ze het lekkerste fruit te hebben en omdat Gerry al zo'n moeilijke fruit eter is hoop ik dat ze daar wat lekkerdere mandarijntjes hebben dan bij de Dirk. En poe hee, wat zal ik eens eten vanavond? Gerry gaat vanavond sporten en dat vind ik best wel lastig met eten. Het moet wat zijn wat hij makkelijk op kan warmen na het sporten en hij moet er zelf niet te veel werk aan hebben. Misschien maar nasi met babi ketjap. De babi ketjap maak ik dan lekker pittig, dat schijnt goed te zijn voor het verbrandingsproces. Heb ik tenminste ooit ergens gelezen.

Goed, ik ga weer eens wat doen, misschien poost ik later nog wel wat. Laterrrr!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten