woensdag 15 juli 2015

Woensdag 15 juli 2015
93,1 kilo

9.45 uur
Vandaag de kick off van het nieuwe eet regiem!!!
Vanmorgen netjes ontbeten met een volkorenboterham met 20+ kaas (yuk!) en later een groot glas water genomen. Gerry is op weg naar zijn werk met een broodtrommeltje met wat fruit en 2 snackerJacks.

Ik heb trouwens de mail van Grace binnen gekregen en zal even kijken of ik wat interessante dingetjes eruit kan plakken hier...
"Variatielijst
Variatie in de voeding is gezond. Door te variƫren krijg je alle benodigde voedingsstoffen binnen.
Daarnaast houd je, door af en toe iets anders te kiezen, plezier en afwisseling in eten. Om goed te kunnen kiezen en afwisseling aan te brengen in je voeding kun je gebruik maken van deze variatielijst.

Brood
- 1 snee bruin- of volkorenbrood
- 1 snee zuurdesembrood
- 1 plak roggebrood
- 1 schaaltje magere yoghurt of magere melk met:
- 2 eetlepels muesli
- 2 volkerenbeschuiten
- 2 eetlepels brinta of havermout
- 1 glas mager drinkontbijt* zonder toegevoegd suiker (150-200 ml), bijv. Goedemorgen, Hero Fruitontbijt

Mager beleg
- 20+/30+ (smeer)kaas, maximaal 1 ½ plak per dag
- Philadelphia light
- Tonijn naturel op water (eventueel met groente)
- Gerookte
- Magere vleeswaren: rookvlees, rosbief, fricandeau, kipfilet, achter- en beenham, casselrib

Mager zoet beleg (Het liefst max. 1 keer per broodmaaltijd)
- Honing
- Vruchtenhagel
- Anijshagel
- (gestampte) muisjes
- (halvajam), marmalade
- Vruchtenspread
- Fruit, bijv. appel, aardbei, banaan"

Meer volgt later, anders wordt het zo'n lang verhaal en ik moet ook wat overhouden voor de volgende blog's. 

Gisteren dus geklaverjast en ik heb me niet in kunnen houden met de hapjes helaas. Vanmiddag weer naar de klaverjasclub en ik zorg er in ieder geval voor dat ik wat fruit mee neem zodat ik in ieder geval wat te eten bij me heb en niet in de verleiding kom om daar wat lekkers te kopen. 

Zo, nu even naar de Dirk om wat boodschapjes te doen, laterrrrrrr!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten