dinsdag 28 juli 2015

Dinsdag 28 juli 2015
91,4 kilo

11.50 uur
Nou, dat ziet er wat beter uit; 600 gram eraf, dat verdient een bloemetje! En de pasta bolognese van gisteren was lekker. De helft heb ik ingevroren zodat we er nog een keertje van kunnen eten. Vandaag eten we pikante kip met roerbakgroenten. Vanmorgen netjes ontbeten met 3 volkoren beschuiten met een beetje vruchtenhagel en net een mango als tussendoortje gegeten. Verder boodschapjes gedaan, met Dopey naar Bakker Bart geweest voor een volkorenbrood en een croissantje voor Dopemans en de normale huishoudelijke kutklusjes gedaan (excusé le mot). Straks komt Edith weer poetsen en ikzelf heb nog 8 overhemden van Gerry te strijken (ik háát strijken!).
Vanavond weer klaverjassen, gezellig!
18.45 uur
Zo, overhemden gestreken en dankzij Edith is ons huisje weer piekfijn aan kant, mezelf opgemaakt en netjes aangekleed en op naar het klaverjassen! Buuf Co en Buur Jaap komen me ophalen, met hun rij ik altijd mee, het is bij Ans vanavond. Ik heb zelf aanmaak limo meegenomen zodat ik "slank" kan drinken (Slimpie, 0% suikers & 0% calorieën en nog lekker ook). En uitkijken met de hapjes vanaaf natuurlijk. Alhoewel ik totaal tegen het principe van Grace niet veel heb gegeten vandaag; totaal geen honger!!! Na de Mango van vanochtend heb ik alleen een paar glazen karnemelk gedronken, verder kon ik niets door mijn keel krijgen, raar hè?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten