donderdag 16 juli 2015

Donderdag 16 juli 2015
92,6 kilo

10.00 uur
Zo, gisteren was een goeie dag. Lekker en gezond gegeten;
1 volkoren boterham met 20+ kaas
1 banaan
2 volkoren boterhammen met buffel mozzarella, blaadjes basilicum en tomaat
1 kiwi
roerbakgroente met pikant gekruide stukjes kipfillet (100 gram) en volkoren pasta (fusilli) erdoor
en 's nachts 1 bak (250 gram) magere Franse kwark en een glas melk
En hoe het mogelijk is weet ik ook niet maar ten opzichte van gisteren ben ik 500 gram kwijt. Zal wel vocht zijn maar is wel goed voor de motivatie.

Vanmorgen 2 volkoren beschuiten op met wat gestampte muisjes er op, straks een kiwi, tussen de middag weer 2 volkorenboterhammen met kaas en tomaat (ben dol op tomaat), vanmiddag magere yoghurt met een halve banaan erdoor en vanavond lekkere witlofsalade met een tartaartje en een paar krieltjes uit de Airfryer erbij.

Vanmorgen om 8.30 uur Dopey uitgelaten om de hitte een beetje voor te zijn, boodschapjes gedaan en zo even de stad in om een waterflesje te halen en (gerepareerde) schoenen van Gerry. Het klaverjassen van gisteren was weer erg gezellig. Ik heb me netjes aan een banaan gehouden, heb alleen één zakje suiker door m'n koffie gedaan, in het vervolg maar geen koffie meer nemen; zonder suiker is het ècht niet te drinken...

Goed, ik ga even de stad in, misschien schrijf ik later weer wat meer in de Blog. CU!

14.15 uur
Goed, de krieltjes staan lekker te marineren in olijfolie met rozemarijn en een teentje uitgeperste knoflook, klaar om de Airfryer in te gaan vanavond. als iemand nog een lekker recept heeft voor de Airfryer hou ik me aanbevolen!!!

Wat een heerlijk weer hè?! beter dan die regenachtige afgelopen dagen. Ik hou het lekker koel in huis door 's ochtends vroeg alles tegen elkaar open te zetten, de ramen op tijd te verduisteren en als het te erg wordt kan ik altijd nog de airco aanzetten in de slaapkamer. Heerlijk; I love this weather!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten