donderdag 9 juli 2015

Donderdag 9 juli 2015
92.4 kilo

14.10 uur
Tja....
Met de billen bloot dan maar...

Ik denk dat ik één van de voorbeelden ben dat crash diëten dus niet werken, ik zit weer op de 92,4 kilo. Gerry is ook aardig aangekomen dus we hebben aan de huisarts een verwijsbrief voor een diëtiste gevraagd. Na lang zoeken en vergelijken op internet hebben we gekozen voor Grace Bosch van diëtistenpraktijk Gracefull foods (www.dietistenpraktijk-gracefullfood.nl/). Ze heeft goede referenties, een leuke facebook pagina en een duidelijke site. Maandagavond hebben we er een afspraak.

Gerry en ik zijn supergemotiveerd, allebei willen we dolgraag afvallen, we moeten alleen wat hulp hebben denk ik. Bij ons allebei zit het op de buik. Heel gek; ik heb slanke benen, slanke billen en aan mijn gezicht zie je het ook niet echt en met de juiste kleren aan zou je niet eens zeggen dat ik weer zo aangekomen was maar die buik begint me nu aardig in de weg te zitten. Ik ben dus echt een appeltje zoals ze dat noemen. Zo is mijn figuur op dit moment, ik heb er een mooi passend plaatje van kunnen vinden:
Was het maar vast maandagavond!!! Tot die tijd blijven we nog "normaal" eten omdat we gewoon een stok achter de deur willen en die paar dagen maakt natuurlijk ook niet veel uit.

Vooral voor Gerry vind ik het zo sneu; na zijn hartaanval is hij gestopt met roken en begonnen met sporten maar is alleen maar aangekomen. Hij doet zó zijn best maar wil ook nog een beetje van het leven genieten dus eet nog wel lekkere dingetjes. Ik hoop dat Grace ons op de goede weg kan sturen. Het moeilijke is dat Gerry niet veel lust: Tomaten, kiwi's, knoflook en nog veel meer. Ik hoop dat Grace daar rekening mee gaat houden. Vandaag eten we bloemkool met een sausje, krieltjes en een bal gehakt gemaakt met tartaar en kruiden. Jummie!

Verder niet veel gedaan vandaag; Dopey uitgelaten, mijn haar geverfd, boodschapjes gedaan en de stad in geweest om schoenen van Gerry te laten repareren. Voel me ook heel moe de laatste tijd, komt het misschien door het toegenomen gewicht of door de warmte van de laatste tijd? Ik weet het niet. Misschien een combinatie van die twee... Goed ik ga weer even Hay Dayen, een super leuk spel op de tablet, moet je eens opzoeken als je het niet kent: Hay Day heet het spel.
Nou, later dan maar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten