zaterdag 28 juni 2014

Dag 10 van het dieet
Weer 3 ons afgevallen, ben nu in totaal 4,2 kilo afgevallen.
9.00 uur
Ik ga zo met een vriendin naar het Drakenboot festival, moet me nog aankleden en Dopemans uitlaten dus een wat uitgebreider verslag volgt. Eerst gezellig koffie drinken en daarna over het festival slenteren. Het zonnetje schijnt en ik heb er zin in! Gisteren eerst het geblèr van Guus Meeuwis moeten aanhoren maar vanavond ziet het er beter uit; Drakenboot The Party.
14.00 uur
Zo, dat was gezellig èn ik heb nog een leuke blouse en tas kunnen scoren. De hapjes en drankjes die werden aangeboden kon ik makkelijk voorbij lopen want ik heb nog steeds totaal geen honger. Het eten staat nu op (spruitjes met een prutje van ui, prei en paprika en een kalfsoester) dus we "moeten" straks weer eten. Straks nog even met mijn vriendin naar de bieb en de stad in en dan is de pijp leeg denk ik. Alleen vanavond nog even koken en dan doe ik niets meer. Lekker vroeg het bed in met een spannend boek en de muziek van het Drakenboot festival op de achtergrond.

20.00 uur
Inderdaad, de vermoeidheid heeft toegeslagen, de pijp is leeg, de man met de hamer is gekomen, oftewel; ik ben moe! Het was een super gezellige dag met veel zon en morgen ga ik weer met een vriendin over het Drakenboot festival slenteren maar nu lonken mijn bedje en Stephen King naar me. Even lekker mijn gezicht poetsen en insmeren met een lekkere antirimpelcrème en dan op naar Stephen King en maar hopen dat ik morgen nog wat meer ben afgevallen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten