dinsdag 24 juni 2014

Dag 6 van het dieet
95,7 kilo, nu al 3 kilo afgevallen sinds de start van het dieet afgelopen donderdag!
8.00 uur
Gaat goed! Ik moet zeggen dat ik het ontbijt (lauw water met citroensap, een multivitamine en een ampul met het serum) en de tussendoortjes ('s ochtends een groene zure appel en 's middags een opkikkertje met een soepstengel) beter weg kan krijgen dan de maaltijden (100 gram vlees en onbeperkt groente). Dat komt waarschijnlijk omdat ik geen honger heb en een tussendoortje is wat makkelijker naar binnen te werken dan een 'hele' maaltijd.

Vandaag weer een rustig dagje: als Dopey zich zo meldt (die ligt nog te maffen in ons warme bedje) hem uitlaten, dan boodschapjes doen en koken. Daarna wat aan het huishouden doen en vanavond met het klaverjasclubje van 4 meiden een kaartje leggen, gezellig!
11.50
Pfff, warm! Boodschapjes gedaan en de spinazie met een eitje en kipfilet staan op. Straks komt Gerry thuis om te eten. Hij heeft veel afspraken vandaag dus als 'ie thuiskomt moet het wel klaarstaan. Vanmiddag even lekker mijn haar bijkleuren (levendig rood natuurlijk) en voor de rest rustig aan doen.

Net bij het uitlaten van Dopey ook een stunt; op zijn vaste uitlaatveld zijn ze de tenten e.d. voor het Drakenboot festival aan het opzetten. We lopen zijn veldje op, meneer bedenkt zich geen moment en doet een grote plas tegen een stapel ijzeren blokken. Ik schaamde me dood! Alle bouwvakkers roepen "ja, jurk uit en droogmaken!" Gelukkig konden ze de humor er dus wel van inzien.

18.00 uur
Niks geen honger, ik weet niet waardoor het komt maar ik kan geen hap door mijn keel krijgen. Misschien is het de weeïge lucht van de bieten die maar niet gaar willen worden? Zucht! Ik eet vanavond wel een paar soepstengels onder het klaverjassen en neem een appel mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten