zondag 29 juni 2014

Dag 11 van het dieet
Nu 9,4 kilo, 1 ons afgevallen
7.00 uur
Maar weer 1 ons afgevallen, da's een flinke teleurstelling. En het ging zo goed in het begin. Mijn coach belt of mailt ook maar niet terug. Ik doe alles volgens de richtlijnen en zondig niet, nog geen suikervrij dropje. Zoals ze in Engeland zouden zeggen "bummer!".
bummer
1. A word describing the misfortune of something or someone.
2. A situation in which no desireable result can occur
3. A negative form of agreement.

Maar goed, niet zeuren! Vandaag dus weer met een vriendin over het Drakenboot festival slenteren en de vriend van mijn vriendin die mee doet aanmoedigen. Verder weer 2 x koken, een paar boodschapjes doen en proberen om zelf ketchup te maken. Eind van de dag ga ik weer met Dopey over het festival lopen, dat vindt 'ie prachtig en ik vind het ook leuk om met zo'n pracht beest te lopen. Meestal krijg je te horen "Wow, wat een grote hond!" of  "Wow, wat een mooie hond!" en hij vind het heerlijk al die aandacht. Als 'ie dan óók nog eens wordt aangehaald is zijn dag helemaal goed, hahhaha, een lekker beest is het, mijn Dopemans!
9.45 uur
Gelukkig, mijn coach heeft terug gemaild en schreef dat gewichtsvermindering nooit via een rechte lijn gaat en de tweede week meestal de minste is. Ook geeft het niet als je niet zoveel eet, als je het maar goed bereidt en dat doen wij dus. Pfew, ben weer een stuk geruster!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten