maandag 23 juni 2014

Dag 5 van het dieet
96,5 kilo, een héle kilo afgevallen sinds gisteren!!!
8.30 uur
Niet schlecht ha?! En eerlijk gezegd zonder veel moeite.Ik ga nu even boodschapjes doen want om 12.15 komt Gerry vanuit werk hier naartoe om te eten. Laterzzzzzzzz!!!

11.00 uur
Zo, boodschapjes zijn gedaan en opgeruimd, een wasje draait en de vaatwasser is ook voor me bezig dus ik kan even bloggen. Best wel raar boodschappen doen hoor, je loopt door de winkel en ziet zoveel (lekkere) dingen die je niet mag. Je handelt even snel je lijstje af en staat binnen een mum van tijd weer buiten. Vandaag eten we tussen de middag snijboontjes met een bieflapje en gegrilde champignons, paprika en uien. en vanavond worteltjes met kipfilet en hetzelfde prutje erbij als tussen de middag.

Morgen ga ik een recept uit het receptenboek van de IBIO-kok maken. Gerry geeft ze even doorgekeken en degene die hem lekker leken naar mij toegemaild. Ik moet ze nog even doorkijken maar ik lust gelukkig alles dus dat zal op zich geen probleem worden, het is Gerry die veel dingen niet echt lekker vindt maar gelukkig is dat de laatste tijd ook een stuk verbeterd.
Oké, over een uurtje komt Gerry thuis om te lunchen, nu even tijd voor ontspanning; even een spelletje klaverjassen op www.spelpunt.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten