donderdag 26 juni 2014

Dag 8 van het dieet
Stabiel gebleven op 95 kilo
9.00 uur
Nou ja, het kan niet elke dag feest zijn. Gisteren heb ik stiekem een klein zakje suikervrije dropjes gegeten, misschien dat dat 't 'm is maar ik heb ook een beetje verstopt, opgeblazen gevoel dus dat kan het ook zijn. Ik heb net een kop zwarte espresso achterover geslagen (yuk!) en hopelijk brengt dat de boel weer een beetje op gang. Èn.... ik ben in ieder geval niet aangekomen!

Tussen de middag eten we een goed gevulde groentesoep en vanavond erwtjes met stukjes kipfilet en een prutje van champignons, paprika en ui erdoor. Ik heb nog steeds geen honger maar dat is natuurlijk alleen maar fijn. Gerry heeft wel trek als we gaan eten maar niet zoveel dat hij zegt "ohhh, ik móet wat eten, ben uitgehongerd". Die ampullen met serum werken goed dus.
Vandaag een heerlijk rustig dagje weer. Vanmiddag even de stad in om een korte broek voor Gerry te kopen en verder niets. Ja, misschien nog even wat in het huishouden doen. Onze hulp heeft 2 weken vakantie en de stofwolken beginnen nu wel erg prominent aanwezig te zijn, haha!

14.00 uur
Zo, de lunch zit er in,de Doopster is uitgelaten, heb wat huishoudelijke klusjes gedaan, wasje draait in de machine en nu dus even de tijd om mijn blog bij te werken. Vanmorgen heb ik onze coach gesproken en die vond dat we hartstikke goed gingen. Ik voel me ook niet meer zo lamlendig als in het begin van de kuur. Ik voel me energieker en begin volgens mij zowaar weer een taille te krijgen. Potverdorie dat is het geld dus wel waard! Ook Gerry voelt zich een stuk beter. Hij sport er dan ook nog bij en merkte gisteren bij het sporten dat het wat makkelijker ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten