donderdag 19 juni 2014

Dag 1 van het dieet
9.00 uur
Nou, de fase 1 is makkelijk; je hoeft de eerste dag alleen maar een serum en 2 IBIO multivitamine tabletten in te nemen en de rest van de dag mag je normaal eten. Het serum moet je met een pipet onder je tong spuiten, 1 minuut in je mond houden, dan doorslikken en is VIES! Maar goed, je moet er wat voor over hebben. De tweede dag is hetzelfde, alleen dan mag je bij het diner alleen maar 3 zure appels eten.
Fase 2 duurt 3 weken en is als volgt:

IBIO VOEDINGSRICHTLIJN DAG 3 T/M 26

08.00 uurLauwwarm water met citroensap, een kop groene thee/koffie + 1 x multivitamine + IBIO ampul.
10-11 uurAppel/sinaasappel of ½ grapefruit koffie thee.
12-13 uurLunch 100 gram vlees/vis/kip met onbeperkt groenten. Je kunt ook een lekkere maaltijd salade of goed gevulde soep eten (geen vermicelli).
15-16 uurBouillon met soepstengel/rijstwafel of melbatoast of appel/sinaasappel
17-18 uurDiner 100 gram vis/vlees/kip met onbeperkt groenten.

19-20 uurKoffie/thee met soepstengel/rijstwafel of melbatoast. Wanneer je deze dag nog geen fruit heeft gegeten kun je bijvoorbeeld 's avonds na het sporten nog een appel of sinaasappel eten.
14.00 uur
Zo, boodschapjes gedaan, er staat een lekker geurende bouillon te trekken, het snoepkastje is radicaal leeggehaald en onze afvalbak zit nu vol met allemaal "verboden" etenswaren.
Gerry heeft vandaag met zijn teams een teambuilings uitje; 's ochtends een serieuze ochtend, 's middags Pitch & Put (een soort golfen maar dan iets kleiner geloof ik) en eind van de dag de afsluiting met een lekkere BBQ. Ik heb maar een pizza met 2 (!) ijsverwenmomentjes gehaald voor mezelf, nu mag het nog.
Verder niet veel van plan vandaag, ik heb een lekker rustig dagje in gedachten. Zit nu met mijn pootjes in een voetenbadje te Wordfeuten, straks mijn haar wassen en een maskertje nemen.
Verder ben ik het nieuwste boek van Stephen King aan het lezen; Mr Mercedes, heel spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten