zaterdag 21 juni 2014

Dag 3 van het dieet
-0,1 kilo, nu precies 98 kilo
9.00 uur
Nu begint het eigenlijk ècht. Vanmorgen voor het innemen van het serum een glaasje lauwwarm water met citroensap gedronken en het serum was gelukkig beter weg te krijgen als de vorige dagen. Zou ik er gewend aan raken? I hope so! Straks om een uurtje of 10.30 mogen we weer een appel, sinaasappel of 1/2 grapefruit.

Ik ben er al uit geweest met de hond en Gerry ligt nog lekker te slapen, moe van een lange week werken. Gisteren ging het wegwerken van de 3 harde zure appels redelijk goed, ik was de schilster van dienst maar had ze eerder op dan Gerry. Die eet zo goed als nooit fruit dus voor hem was het een stukje moeilijker. Maar hij heeft het gered! Gisterenavond mochten we dan nog een beetje bouillon met een soepstengel, alleen toen ik vanmorgen wakker werd was de doos met soepstengels leeg, hahaha! Dàt is nu nèt niet de bedoeling Gerry!
Tussen de middag eten we spruitjes met 100 gram gegrild tartaar. Ben benieuwd of dat een beetje weg te krijgen is zo op het midden van de dag. Verder ga ik vanmiddag naar een vriendin om haar even les te geven in het plaatsen van foto's op Facebook en advertenties op Marktplaats zetten. Gezellig! Even aan wat anders denken dan aan het dieet. Ze heeft ook een mooie jurk voor me die nog even vermaakt moest worden, ben benieuwd, als hij net zo leuk staat als ik denk volgt een foto ervan.

Met Dopey was trouwens alles goed bij de dierenarts, hij was gewoon wat lamlendig van zijn linker achterpoot die 'ie heeft verwond. Daar heeft 'ie pijnstillers voor gekregen en het gaat nu een stuk beter met hem.

Wordt vervolgd.

16.30 uur
Bij deze een foto van mij in mijn mooie jurk:
Met dank aan Ietje die hem zo mooi voor mij heeft vermaakt! Dank Iet en het was gezellig vanmiddag!

Tot nu toe gaat het dieet nog goed. Tussen de middag hebben we spruitjes met een tartaartje erbij gegeten, tussendoor een drinkbouillon met een soepstengel en flink wat water gedronken. Vanavond staat er spinazie met varkenshaasje op het menu. Door de weeks heeft Gerry geregeld dat hij thuis eet zodat we ons strikt aan het dieet kunnen houden (2 x daags 100 gram vlees met onbeperkt groente dus) dus volgens mij gaat het best goed komen met ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten