zaterdag 2 augustus 2014

2 augustus
89,7 kilo, 2 ons aangekomen
10.30 uur
Tjonge jonge, het schiet niet op zo. Als ik volgende week nog steeds blijf schommelen tussen de 89 en 90 denk ik er serieus over om weer een kuur te gaan volgen.

Foei wat is het warm! Vannacht bijna geen oog dicht gedaan, ik ga eerst in een lekker koud bad om het zweet af te wassen en mijn haren te wassen.

Oh ja, Gerry is dus naar de Internist geweest en hij kreeg gelijk te horen dat 'ie zo bleek zag. Ook had hij het zweet op zijn hoofd staan van de inspanning om van de auto naar de wachtkamer te komen. Vaak geven ze bij zo'n laag hb-gehalte een bloedtransfusie maar de arts wil het eerst proberen met staaltabletten en dan krijgt 'ie 12 augustus een maag- en darm scopie. Afwachten dus maar weer. Hij is zo slap als een vaatdoek en kan de hele dag wel op bed liggen. Ik maak me best wel zorgen. Zo heb ik 'm nog nooit gezien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten